Se Všímavostí 100 je možné zjistit, jakou věc má zkoumaný hráč ve speciálním políčku. Výsledek bude vypadat jako na obrázku níže.
Tímto updatem jsem opět na chvíli skončil, nemám bohužel dostatek času. Nějaké drobné úpravy ještě v příštích dnech provedu.
Za úspěšné ochočení je nyní možné získat zkušenosti (o polovinu více jak za zabití daného chobota).
Úprava loveckých zbraní:
-harpuna nyní stříli rychleji (o 1 sekundu sníženo nabíjení) a ubírá 38.
-kuše i luk mohou nyní střílet z většího rozsahu pozic než dříve
Drobnost v klientovi: level postavy se zobrazuje s mezerou v závorkách, takže je lépe čitelný.
Z velké potvory může navíc vypadnout houba, tím se snižuje šance na peníze.
Na "rubu" nyní dvě respawn lokace růžového chobotníka.
Na rudém ostrově další respawn chmatopýra.
Server nyní jako první akci při spuštění provede oblokování účtů, které zůstaly viset. Protože aktivní účty se ukládají každých 5 minut, nemusí to být stoprocentní, ale ušetří to práci GM a vyřeší většinu případů.
Doplňek k levelům - povolání řemeslník dostává za každý level 1 HP. Tím je alespoň částečně kompenzováno DMG, které se všem zvyšuje také.
Po mnoha žádostech byl do hry přidán systém levelů.
-Každý začíná s levelem 0.
-Prozatím je zkušenosti možné získat zabíjením NPC a prodejem prachu ze zlatého a červeného krystalu Otomarovi, přičemž čím těžší NPC, tím více zkušeností.
-Level je vidět v menu postavy vlevo dole od portrétu. Svůj level (nebo ostatních) vidíte také v závorce za povoláním, pokud na sebe /ostatní kliknete pravým tlačítkem.
-S levely rostou atributy, které byly dosud nevyužity. Ty pomáhají při boji, výrobě atd.
-Zatím nejsou zobrazovány zkušenosti.
Nové účty by měly být bez problému, existující účty by měly být upraveny při prvním nalogování.
Po této změně úpravě chystám ještě další - pár drobných Q na získání zkušeností a více NPC.
EDIT: Kvůli úpravě účtů je možné, že při prvním lognuti se nebudete moci hýbat a pod., stačí sundat a nasadit věc.
Server nyní kontroluje každý pokus o výstřel a pokud neodpovídá (např. při použití WPE), hráč je odpojen a u jeho účtu přičten prohřešek.
Hráč s 5 prohřešky bude automaticky mazán.
Zatím pouze pro střelné zbraně, zítra pro blesky a co zbude, se snadno zjistí tím, že to někdo bugne..
Protože se objevují případy neustáleho zabíjení některých příšer kvůli penězům jedním či dvěma hráči (kteří navíc zabíjí ostatní, co se přiblíží), je nyní šance na jejich vypadnutí snížena a znovu bude snížena večer.
Výsledná šance na pytel peněz: 10% s maximálním štěstím.
Menší update:
-nový předmět, který může navýšit maximální HP každému povolání o 0-20 (náhoda). Může vypadnout z velké potvory. Pokud vám jednou přidá jen 4, můžete zkoušet dále,nicméně se to nesčítá. Přidání je trvalé a lze se tedy na tuto hodnotu doléčit.
-opravena smlouva na zvýšení místa v bance, očividně nefungovala.
Stránky: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70
Celkem článků: 698
Máte možnost si také prohlédnout archiv novinek a článků ze starého webu.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.