Server nyní kontroluje každý pokus o výstřel a pokud neodpovídá (např. při použití WPE), hráč je odpojen a u jeho účtu přičten prohřešek.
Hráč s 5 prohřešky bude automaticky mazán.
Zatím pouze pro střelné zbraně, zítra pro blesky a co zbude, se snadno zjistí tím, že to někdo bugne..
djegg7.5.2013 19.18
Tak šifrování mi přijde jako jediná věc, kterou nemá nikdo šanci obejítNexoušek_obnova26.5.2013 23.03
Dle mého pěkný krok kupředu.Gizmo (autor hry)6.5.2013 21.01
djegg: ne, protože problém je v přeposílání paketů a tím pádem posílaní obrovského množství zpráv. Stačí poslat dvě zprávy stejné a server ví, že nepochází z klienta. A ručně každou modifikovat zabere více času, než vystřelit v klientovi.Nevieš6.5.2013 20.23
Jen je blbost to tady psát pak každý ví co za bug to je a pak každý tenhle bug nebude využívat je prostě blbost to psat když už to někdo dělá tak ad z trestemdjegg6.5.2013 14.28
A jak server pozná, že hráč stříli s úpravou paketů? kontrola paritkou ?Maly John (moderátor)2.5.2013 14.09
Grand Master: Máš recht. Slovo update nebylo dobrou volbou(uživatel smazán)1.5.2013 20.20
Maly John : Ve hře byl závažný bug a bylo nutno ho opravit a Gizmo byl ochotný a opravil ho, Děkujeme. Jako update bych to nepovažovalMaly John (moderátor)1.5.2013 20.16
Super. Bugeři, těšte sePřidávat komentáře mohou jen zaregistrovaní a přihlášení uživatelé.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.