Původně měl být server opětovně spuštěn již včera, ale díky neustálému porušování pravidel tomu tak ještě pár dní nebude.
Přestože na ICQ mi je zakázáno psát, neustále tak někdo činí s poukazem na to, že fórum nejde, tak kam to má prý psát? Odpověď je jasná: nikam. Kdybych chtěl, abyste něco psali, tak je fórum spuštěné. To samé platí o komentářích. Navíc nějaký "kožak" si stěžoval, že jsem mu na ICQ neodpověděl do 2 minut - příklad blbečka, který si neuvědomuje, že narozdíl od něj nejsem na PC 24 hodin denně a mám i jiné věci na práci.
Pro ty, co to nečetli dříve: Do konce srpna se NEBUDU věnovat ničemu co souvisí s Chmatákovem 1 nebo 2 obecně - výjimka jsou nutné opravy, pokud na ně budu mít čas.
Na serveru CH jsem objevil závažnou chybu, kterou několik hráčů zneužívalo a získavalo tak předměty dle libosti (princip byl v tom, že server neověřoval požadavek klienta).
Všechny jejich účty byly smazány, IP blokovány. Zřejmě bude také všem hráčům s více než 100 000 CHK nastavano právě toto množství peněz, neboť nelze zjistit, kdo je získal oprávněně a kdo ne.
nazdar chmataci hehe kdo chce a muze at dorazi dnes od 19:00 do Tučňáka bude se parit az do rana. mam narozky - vsichni sou zvany
Server CH1 bude cca 2-3 dny odstaven.
Upozorňuji také, že do konce srpna nebudu s největší pravděpodobností mít na CH1&2 žádný čas.
Zprávy na webu se tak budou týkat pouze stavu serveru.
Spuštěn alfa test Chmatákova 2. S růstem dovedností lze dosáhnout zvýšení úrovně (úroveň sebe či ostatních hráčů lze zjistit pravým klikem).
Není vidět, kolik do další úrovně zbývá.
Je třeba založit nové účty, staré byly vymazány.
Test skončil
Po velkém rozhodování jsem došel k výsledku (a přesvědčili mne také někteří hráči), že do CH2 bude vhodné zavést hybridní systém získávání zkušeností a úrovní.
Zkušenosti budou získávány jak za každé zvýšení skillu, tak za plnění NPC questů, zabíjení NPC či podobných automatizovaných aktivit.
Každý následující level bude vyžadovat 2x více zkušeností než level předchozí.
Levely postav budou nejen orientačním ukazatelem "kvality" postavy, ale některé věci budou omezené použítím od určitého levelu.
Spuštěn test Chmatákova 2.
Ve hře nově lokace dolů - možno těžit a prodávat nahoře u NPC.
U funkčních skillů je po loginu také zobrazován nastavený limit a hodnota. Po růstu skillu zatím nedojde k obnovení.
TEST UKONČEN
V CH2 přibyla (v chráněné zóně) možnost oživení. Je třeba otestovat, stejně tak jako růst obratnosti při útoku sekerou.
Jiné chyby do komentářů nehlašte, díky.
Jde o 2.verzi klienta dnes.Jde o 2.verzi klienta dnes.
Test byl úspěšně ukončen.
V Chmatákově 1 byly upraveny NPC příšery, které se nyní pohybují podstatně rychleji a jejich zásah se liší druh od druhu.
Ochočit již chobotníky nebude tak snadné.
Spuštěno fórum.
Berte na vědomí, že ačkoli fórum čtu, nemám čas většinou odepisovat, proto nezakládejte žádná témata, ve kterých čekáte na mé vyjádření.
Stránky: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70
Celkem článků: 698
Máte možnost si také prohlédnout archiv novinek a článků ze starého webu.
↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.