Chmatákov online


Novinka – CH2 – první mini "quest" :)

Gizmo | 10.10.2009 21.31 | 21 komentářů

Jako zatěžkávací test serveru jsme dnes s Mojdísek uspořádali miniaturní "killovací" questík, který dopadl více než dobře.
Obrázek z akce zde: www.chmatakov.cz/CH2t.PNG

Komentáře k novince

Gizmo (autor hry)11.10.2009 19.34 

Sselion: takhle si tu vyskakovat nebudeš. Nejsem tvoje máma, abys tu psal takovým tónem. Tvojí IP na webu banuju.

Sselion11.10.2009 19.32 

Proč Furt Vypínáš ch1 a ch2 aspoň nezapneš ?! :evil:

Mr. Lugi11.10.2009 18.30 

Gizmo: kdybych věděl že chceš takovýto reporty z testování taky bych ti je klidně napsal ale pokud cokoliv co nesedí najdu okamžitě ti házim info do komentářů nebo na forum s patřičnýma instrukcema

Tirian11.10.2009 13.18 

A jó,naše partička,že jo Vrabec atd...?

Hollow11.10.2009 12.10 

Dobrý den, chtěl bych upozornit na takovou malou chybu (možná o ní víš gizmo).Skrz okno obchodu mezi hráči lze rybařit.Tady je screen: http://imageupload.hu.cz/chyba%20v%20obchodu.PNG

Gizmo (autor hry)11.10.2009 10.35 

Anta: díky za vyčerpávající poznatky, konečně někdo, kdo rozumí pojmu "testování".

Honza9811.10.2009 10.21 

Je Zemog to sem ja:-D

Anta11.10.2009 10.09 

...Hru jsem testoval s přestávkami na update klientů přibližně 2 hodiny.

...K prvnímu miniquestu jsem se bohužel nedostal, protože jsem v té době neměl dostatek financí na zbraň, náboje a lékárny.

...Testoval jsem tedy především skilly, jejich růst, pathfinding, přechody mezi lokacemi, používání věcí a batohu...

...Co se týče skillů a jejich růstu, líbí se mi nastavení skillcapu při úvodní volbě postavy, kdy si každý hráč bude moci sám zvolit, jaké bude mít jeho postava schopnosti a v čem bude limitována. Původní 1.5 přidělení schopností podle povolání bylo dost omezující. Takto je to mnohem lepší. Chybky jsem si všiml akorát u odolnosti, která vám ty životy přidá hned, jako byste měli tuto schopnost už vytrénovanou, zatímco u ostatních skillů se tyto skilly musí pro dosažení nějakého zlepšení tvrdě trénovat. Takže bych i bonusy k životům poskytl hráči až po jejím vytrénování.

...Když už jsem nakousl trénink skillů. Líbí se mi, že podobně jako v ultimě online skill umí růst i při nepovedené akci (třeba neůspěšném miningu). To je super. Jinak je ale růst skillu dle mého až moc založen na náhodě, když (opět u miningu) z 3 na 4% jsem musel nashromáždit tři plné batohy surovin, zatímco z 16 na 17% mi stačilo 3x kopnout a z 25 na 28% mi stačilo nakopat jeden batoh (přičemž z 25 na 26 jsem kopl pouze jednou).

...V úvodu by měl nováčkovi růst skillu letět "jako vítr", bez ohledu na úspěchy a v závislosti na jeho zlepšování víc a víc zpomalovat.

...Při manipulaci s věcmi v ruce a batohu, do kterých jsem ještě trénoval skill se mi v cca 20% případů stalo, že nešel krumpáč, pardon sbíječka :), přesunout na prázdné místo v inventáři, i když jsem s nástrojem klikal doprostřed prázdného okénka. Pak to zase nějakou chvíli šlo dobře, ale občas to "zahapruje" a není to 100%, což může být při napadení hráče a jeho výměně pracovního nástroje za zbraň dost zásaní...

...Pathfinding je hodně slušný a pracuje s plochou i mimo obrazovku - to se mi líbí. Vlastně jsem nenašel žádnou chybu, pouze jsem s jeho pomocí objevil neprůchozí pole v místě, kde by mělo být průchozí (mining hall - pravý horní roh není průchozí, i když se na to místo dá dojít kolem pravé zdi budovy, kde je mezi domem a vodou volný [a tedy průchozí] pruh trávy).

...Pak jsem se asi 2x zasekl při vylézání z dolu na povrch - kliklo mi to za teleportační čtverec, postavička zmizela, ale fyzicky jsem zůstal dole a nepomohl, než relog. Bylo to včera kolem 21 hodiny a možná to bylo způsobené restartem serveru o kterém jsem ale (asi hodinu v kuse kopající) na chatu nic nečetl.

...Pak jen taková grafická drobnost (údajně vás nemáme obtěžovat s grafickými nesrovnalosti, ale to je jen maličkost). Když hráč sedící na mountovi na něm jede "nahoru", vykreslí se nejprve hráč a přes něj chobot (tedy stejně jako u jízdy "dolů";). Vypadá to legračně a jde to odstranit letmým prohozením dvou řádků a proto to sem píši. :)

...A nakonec....
O těchto mých "zkušenostech s testingem" jsem se s vámi chtěl podělit již včera, ale narazil jsem na nepochopitelnou dvanáctihodinovou aktivaci na fórum, takže mé poznatky z testování piši až nyní.

...Jinak před autorem hry hluboko smekám, protože naprogramovat takovýto kolos je pro jednoho člověka snad až nelidský výkon. V Delphi se už nějako dobu mořím s "rádoby něčím podobným" a po X hodinách už umím po registraci a logu zobrazit v klientovi na základě serverem zaslaných dat postavičku. :)

...Takže máte můj obdiv a slibuji, že až bude zase přístupná testovací verze, tak opět potestím.

S pozdravem

Anta

...Jo, abych nezapoměl, dal by se do hry přidat pod polohové ukazatele i ukazatel FPS?

_RaKeTa_ (zablokován)11.10.2009 9.27 

kory nepis tam bbosti pis tam jen ci se ti to libi nebo ne lol annepistam kedy pujde ch1 b****

Kory11.10.2009 9.22 

Kdy konecne spustite Ch1.5 ??

gragr211.10.2009 8.16 

jo vypada to dobre ja testoval pistole broku pistol modrou a pistol cervenou a nuz takze dobry (test)lollollollol

_RaKeTa_ (zablokován)11.10.2009 8.04 

hmm pekne je to pre zacatek taky mini quest :)

lOl444 (zablokován)11.10.2009 5.48 

nj

Mr. Lugi10.10.2009 23.19 

Jen taková otázečka bylo by možné do klienta ChO2 vložit funkci která je i v 1.5 aby klient ověřoval jestli je server online?

Kory10.10.2009 22.02 

Fakt pekne :)

Maniak1010.10.2009 21.57 

Gizi ak by šlo tak prosím ťa odblokni alebo vymaž mi účet Maniak ostal mi visieť keď si reštartoval server

Mr. Lugi10.10.2009 21.52 

Mireczek: testoval jsem jen to co je v novince níže nic víc ;)

Mireczek10.10.2009 21.50 

nwm ale chyby už mojdis hlásil už asi 3 xD

Mr. Lugi10.10.2009 21.34 

Testík byl pěknej, trošičku nám to zpestřilo hru každopádně vše co bylo v novinkách mám otestovaný je tam ještě něco co můžu testovat?

Mireczek10.10.2009 21.33 

já kilil taky a dali mi obranu byl sem s mojdim ;)

Sunfig_10.10.2009 21.33 

vypadá to dobře :)

Komentáře již byly uzavřeny, není možné přidávat další.


CH 1.5 nový server

  • Klient není k dispozici.

Chmatákov 1.5

Stav
offline

Anketa

  • Miloval si tento web?
  • Jo, ale necháme novej 1
    33 %
  • Nenáviděl jsem ho 0
    0 %
  • Jsem opice 2
    67 %
  • Hlasů: 3

Odkazy

Spřátelené weby

FreeHry.cz - mediální partner


(Registrace)


↑ nahoru | © 2004–2009 Chmatákov Team. Všechna práva vyhrazena.